Ova veb stranica koristi funkcionalne kolačiće kako bi omogućila optimalno iskustvo veb stranice. Veb stranica takođe koristi analitičke i marketinške kolačiće u statističke i marketinške svrhe. Informacije prikupljene odabranim kolačićima biće podeljene sa našim servisnim partnerima. Prihvatanjem svih kolačića, možemo vam osigurati najbolje moguće iskustvo na veb stranici. Onemogućavanjem kolačića neke od funkcija veb stranice možda neće raditi ispravno.
Za svaki Makita alat sproveden je pazljiv pregled i stroga kontrola kvaliteta. Makita pruža potrošačima 24-mesečnu garanciju za kvalitet, ispravnost i besprekorno funkcionisanje svakog alata od datuma kupovine istog. U ovom periodu, Makita će besplatno popraviti sve kvarove na kupljenom alatu. Ako tokom trajanja garancije ovlašteni servis ne popravi proizvod u roku od 15 dana od dana prijave kvara, ili ako se kvar uopšte ne može otkloniti, proizvod će, bez odlaganja, a ukoliko to nije moguće, u daljem roku od 10 radnih dana, biti zamijenjen novim ispravnim proizvodom, ili će cijena biti smanjena ili će pak uplaćeni iznos biti vraćen potrošaču, i to na zahtev istog ukoliko to zahteva priroda proizvoda ili je rješenje ponudeno od strane trgovca neprihvatljivo za potrošača. Za isporučeni proizvod garantujemo servisno održavanje, rezervne dijelove i priključne aparate 7 (sedam) godina. Ovi uvjeti vaze na teritoriju Republike Crne Gore.
Za sve Makita, Maktec i Makita MT električne, akumulatorske i alate na benzin (osim za DFT, DFL, DTDA i DTWA seriju, za pneumatske alate, kompresore, punjače, akumulatore i akumulatorske lampe), kupljene kod ovlaščenog prodavča u Crnoj gori. Makita pruža dobrovoljno produženje garancije na 36 meseci, pod uslovom da krajnji kupac registruje alat na web stranici: www.makita.me u roku od 4 (četiri) nedelje od datuma kupovine (navedenog na računu).
Garancija ne pokriva oštećenja izazvana:
Garancija ne obuhvata ni rastavljene, dijelimično rastavljene alate ili alate popravljane pomoću neoriginalnih rezervnih dijelova ili alate koje su pokušale da poprave neovlaščene osobe.
Garancija se ne primenjuje na redovno periodično održavanje, na potrošne dijelove (poput četkica, ulja, maziva) i ne obuhava ta redovno habanje alata.
U slučaju da upucujete garantni zahtev, alat treba da pošaljete, zajedno sa originalnim dokazom o kupovini (npr. racunom), ovim garantnim listom i potvrdom o produženoj garanciji (ukoliko ostvarujete prava na istu), na adresu ovlaščenog servisera (prema spisku na ovom garantnom listu ili potvrdi o produzenoj garanciji). Podaci na svim dostavljenim dokumentima mora ju da se slažu.
Ova, odnosno ugovorna garancija ne utiče na zakonska prava potrošača, a naročito na prava iz Zakona o zaštiti potrošača.